Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Unboxing 8

by - apríla 25, 2015

Vážne teraz bez zbytočných obkecov, pretože mám asi cca jedenásťhodinový sklz v čítaní poslednej časti Mary Dyerovej, ktorú už dnes chcem dočítať, pretože ak ju nedočítam nemôžem sa zúčastniť 24hodinového Read-a-thon(u). A ja sa vážne chcem zúčastniť!  :D Ak by ste chceli vedieť, prečo toľko meškám, tak preto, lebo som včera zaspala, hoci som ju včera chcela dočítať! Takže aj včerajší Unboxing je o 24 hodín neskôr o.O( ale to s tým nemá nič spoločné :D)  aj to sa môže stať len mne :D 

A teraz k Unboxingu: Len tak pre vašu informáciu, hneď ako som si prečítala anotáciu knihy, presurfovala som blogy, ktoré ju mali zrecenzované, som vedela, že ju musím mať, aj keby tehly padali z neba. Takže mame som stiahla nejaké tie jej maďarské pesničky, ktoré ja veľmi nemusím, a tradá mám knihu :D Takéto dohody sa mi s ňou páčia :D 



A keď už je tak vonku pekne :3 A aha! kvietok! :D
Ktorý som mimochodom omylom potom zavalila s balíkom.
A tie nožničky si nevšímajte! :D Jediné, ktoré boli k dispozícii :D


Len tak čisto informačne:
Je to medveď alebo panda? o.O
 



Aaaaaaaaa! 
Mega nádherná obálka! A keby ste videli to vnútro! Ona má zelené písmenká!!!!!!!!!!!!!! :3 Už ju teraz milujem! Jednoznačne patrí medzi k tým najkrajším obálkam, ktoré mám! Takže, teraz mi už len držte palce nech tú Maru dočítam a nech sa v noci nebojím a vidíme sa pri ďalšom článku :D

You May Also Like

12 komentárov

  1. Knihu jsem nečetla, ale asi jako všechny mě přímo uchvátila její obálka. Jsem zvědavá, co na knihu řekneš. Já ji prozatím mám na seznamu knih, které si brzy musím přečíst :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach tá obálka! Neviem sa na ňu vynadívať :D Úprimne aj ja som zvedavá aký budem mať na ňu názor :D

      Odstrániť
  2. Ty zelená písmenka mě hodně překvapila, když jsem je na fotce jedné blogerky uviděla! :D Nevím, nějak mě anotace nazaujala, ale co já vím, třeba se k ní dostanu...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež niekde videla, že má zelené písmenká, ale moja túpá hlava, alebo skôr moje slepé oči, videli len názov kapitoly zeleným :D A keď som knihu otvorila.... Skoro mama ohluchla :D A otec, že mi poslali chybné vidanie :D

      Odstrániť
  3. Knížka by mi měla brzy přijít, tak snad se mně i tobě bude líbit :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná kniha chtěla bych si ji koupit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som ju už mala prečítanú a páčila by sa mi, tak ťa tu presviedčam, že si ju musíš kúpiť :D Lenže som len na začiatku a ešte nechcem nič prezrádzať :D Ale kúp si ju! :D Ak nie kvôli príbehu, tak kvôli obálke! A tým zeleným písmenám :D

      Odstrániť
  5. Šepotání rozhodně plánuju kupovat, má nádhernou obálku a jo to písmo uvnitř mě uchvátilo, zelenou miluju XD Ještě si našetřit a šup šup bude doma...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa, keď si ju kúpiš a konečne ju budeš držať, tak sa budeš rozplývať ešte viac! Nádherná obálka a hlavne neskutočne prepracovaná na detailoch! :3 Radosť sa pozerať a dúfajme, že ešte väčšia radosť čítať :D

      Odstrániť