Používa službu Blogger.

Advertisement

About Me

Ak sa ti páčilo "toto", pravdepodobne sa ti bude páčiť aj "hento"

by - februára 20, 2017

Určite poznáte od zahraničných booktuberov tému If you like this then you'll like this. Jednoducho, ak knihy, ktoré majú podobný nápad, spracovanie a mohli by sa vám páčiť a ešte ste ich nečítali.
Navyše tento článok mám tak strašne dlho rozpísaný (už vyše pól roka), že už je načase ho dopísať. Okrem toho, som v štádiu, keď som sa konečne rozbehla aj s čítaním, tak o pár dní na vás čaká už recenzie na Zárezy smrti a pripravovaný článok "Kuzelná knihovnička"  Snáď nájdete niečo čo vás zaujme a čo ste nečítali. Chcela som vám knihy nafotiť, ale vy viete, že s foťákom my to nejde, svetlo je tu tak na dve veci a hlavný problém niektoré knihy resp. 4 knihy nemám vo fyzickej podobe alebo vôbec XD Tak si užite aspoň farebné nadpisy. XD 

Twilight a Lux séria
Námet je fakt, ale že fakt sakra podobný. Záhadný a hriešne krásny chlapec, ktorý odmieta spoločnosť dievčat a pri tom nie je gay, len je od iných, tých normálnych chlapcov tak trošku iný. Záhadní a zlí chlapci nás dievčatá vždy lákali, tak sa nečudujme, prečo Twilight mal taký úspech okrem toho, že je to čistá upírčina, ktorá v tej dobe letela. Lux pri tom má tiež podobný námet len je to s mimozemšťanmi, ktorí sú až príliš sexi na to, aby to bola pravda. Miestami sú obidve knihy povrchné a zaoberajú sa krásou mužského pokolenia. Avšak každá jedna časť je vždy lepšia a lepšia. Síce už dávno nie som fanúšik Twilightu, ale Lux sériu milujem a väčšina ľudí tomu podľahne, či chce alebo nie. Lux séria je možno obohatená tým, že sú tam žiarlivostné scény a posledné knihy sú fakt na hlavu samá smrť a bitka na každej jednej strane. Ak ste čítali Twilight, tak Lux by sa vám na 85% malo páčiť a ak ste čítali Lux sériu, tak pustiť sa do Twilightu je možno riziko, ale 65% je stále istých. Aspoň u väčšiny.

Krásna Katastrofa a Crush
Tí, ktorí ma dlhšie sledujú vedia, že Krásna katastrofa a ja nie sme BFF, napriek tomu sa k tej knihe stále vraciam, čo niečo znamená, Ale všetci čo ste čítali KK na 100% som si istá, že si Cruch zamilujete, je to niečo podobné, len menej žiarlivých a milostných scén, ale sú tam zvraty, ktoré sú fakt mega a ja do poslednej strany som netušila ako to vlastne je.  Áno, dej je miestami pritiahnutý za vlasy, ale je to fakt super počteníčko na leto, pri ktorom sa nemusíte, až tak namáhať. Navyše číta sa to samé a posledné scény sú neskutočne napínavé.

Rudá jako rubín a Hourglass
Síce tieto dve knihy majú spoločné, len to, že sa tam cestuje v čase, ale ak sa vám páčila Rudá jako rubín, tak Horglass si obľúbite, pretože to je nielen plné menších zvratov, ale chystajú sa tam fakt veľké veci. Nechcem vám veľmi spoilovať, ale Hourglass fakt stojí za to, aj keď niektoré veci by sa dali spraviť lepšie, ale Hourglass má naozaj veľa otáznikov okolo seba, čo mi pripomína, že by som si mala prečítať dvojku.

Harry Potter a Oksa Pollocková
Kým Harry Potter je séria, pri ktorej nezáleží koľko máte rokov, aj tak ju milujete, tak Oksa je čisto decká kniha. Tí ktorí presiahli hranicu 15 sa za tou knihou radšej, ani neobzerajte. Je to čistý Harry Potter v sukni. Aj keď mne sa Oksa nepáčila, tak je možnosť, že viacerých to uchváti. Len pozor lebo fakt je to midle grade a pri nienktorých scénach a situáciách to vidno. Navyše, niektoré scény sú pritiahnuté za vlasy. Aj keď s čarodejníkmi od HP to má ďaleko mne to fakt Harryho pripomína a kazilo mi to čítanie.

Na vine sú hviezdy a Skôr než zomrieš
Obidve knihy majú podobnú tematiku, aj keď u mňa vyhráva Skôr než zomriem. Nielen z dôvodu, že som ju čítala ako prvú, ale Green sa rád hrá s našimi citmi, kým Jenny nechá plynúť veci a všetko sa hrotí samo. Ak ste čítali Na vine sú hviezdy alebo aspoň videli film, tak si určite prečítajte Skôr než zomriem, alebo aspoň si pozrite film (v češtine je to...Tady a teď, aspoň si myslím, je fakt super) Okrem toho je to fakt dojímavé a nádherné, až sa mi chce z toho plakať.

You May Also Like

0 komentárov